Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Optimus 2X LG P990

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35


Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker testpiloter till!

Jag får mail från dem lite då och då med chans att pröva på den ena produkten efter den andra. Det varierar från bland alla möjliga olika saker som de söker testpiloter till, det varierar bland allt från creme fraiche, grädde, barngröt, mobiler, kladdkakor, fotoböcker och mycket mycket mera.


Det är mycket enkelt att gå med i tävlingen om att få bli deras testpilot för en produkt. Allt du behöver göra är att skriva ett inlägg om produkten, länka till deras sida där de söker testpiloter och lägga med ett youtubeklipp på produkten....men allt detta får du ett mail om då du skickat in en ansökan om att få vara med i tävlingen om att bli en testpilot.


Denna gång handlar det om mobilen LG Optimus 2x P990, som ni kanske förstod utav rubriken :-Þ

Den är läcker, snygg, enkel, liten, lätt, HDMIkapabel inom spel, filmning, fotografering, du kan koppla den direkt till TV'n med HDMIkabeln och visa när du spelar, visa bilder, film och säkert en hel del mera. Telefonen sköter jobbet åt dig så fort du kopplat in kabeln till TV'n, det går som smort och alla kan ni njuta av bilderna, spelandet eller varför inte filmerna du har filmat med mobilen? Slå er ner i soffan, plugga in kabeln och njut!


Optimus 2X är den första smartphone med NVIDA Tegra 2 Dual Core processor, vilket gör telefonen snabbare än någonsin. För visst är det tröttsamt att behöva vänta på applikationer som laddas ner, uppdateringarna, att det laggar då man spelar, eller att ett videoklipp på youtube måste buffras mitt i klippet!? Såna grejer behöver du ALDRIG oroa dig för då du har denna smidiga, läckra och snygga Optimus 2X.


Har jag förresten sagt att du kan ha flera appar igång samtidigt och hoppa mellan dem utan att någon utav dem laggar? Japp du läste rätt! Den har multi-tasking och tack vare det och Dual Core så stängs varken program eller appar ner eller blir långsammare för dig. Du kan spela spel, lyssna på musik, uppdatera en app eller flera samtidigt som du kan ringa en vän utan att det segar för dig!

Vad säger inte det om telefonen!?

Det är inte slut ännu ;Þ Kameran är på 8mp och har en LED-blixt som hjälper dig att ta de fantastiska bilderna tillsammans med autofokusen så minimerar det riskerna för suddiga bilder för dig :-)

Du kan även använda kamerna på framsidan utav telefonen för att videchatta med dina vänner och på så sätt ha ett samtal var ni än är i världen men ändå se varandra som om ni satt mitt emot varandra :-) Varför inte ta en fika tillsammans med ett helt av mellan er?


Jag vet inte vad ni tycker, men jag är helt såld på denna mobil och hoppas på att få bli en utav testpiloterna hos Smartson. Glömde förresten säga det till er i början av inlägget, det ni testar får ni behålla också. Denna mobil är tex din att pröva under en månads tid med ditt eget abbonemang och under den månaden ska du blogga dina tankar, åsikter positiva som negativa om mobilen. Efter att månaden har gått får du behålla mobilen och du behöver inte, om du inte vill, fortsätta blogga om mobilen.

Tack vare Smartson så har jag fått reda på om många nya produkter som kommit och ska komma på marknaden och tack vare deras testpiloter så kan jag få reda på vad folk som användt/använder produkterna ger för positiva och negativa kommentarer om dem. Så varför inte kika in på deras sida och bli en testpilot själv eller bara följa med i svängarna om vad som kommer på marknaden och vad andra tycker om det som är nytt!?

Gör som jag och ansök om att få bli testpilot till mobiltelefonen LG Optimus 2X P990, vem vet kanske har du bättre chans än mig att få ha den en månad på prov och sen få behålla den!?


Varför inte kika in klippet från Youtube som visar hur mobilen funkar och ser ut och sen scrolla dig ner till länken och ansöka själv om att få bli deras testpilot för LG Optimus?



Gillade du vad du såg? Då tycker jag definitivt att du ska klicka på denna länk och själv ansöka om att få bli deras testpilot: 

http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/
 
Jag önskar dig lycka till och må bäste man eller kvinna vinna detta och få chansen att bli Smartsons testpilot för den läckra Optimus 2X mobilen!

 
 
Thomas

Thomas

23 mars 2011 18:13

Smartson testpilot är smarta med den här tävlingen för det verkar vara många som är med och länkar till deras sida. Blir spännande att se vilka fem som får testa den!

http://www.optimus2x.se

Diddi Hernandez

23 mars 2011 19:10

Ja det verkar som det :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Av Diddi Hernandez - 15 februari 2011 12:30

Ja då ska man skriva om sin första kärlek då....men vilken är egentligen den första kärleken? Den första personen man blev kär i? Den första personen man var tillsammans med? den första personen man hade ett riktigt seriöst förhållande med?...för m...

Ovido - Quiz & Flashcards