Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Testar denna på nytt via appen...

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad som komma skall under de kommande 30 dagarna:


Dag 1 - Presentera dig själv

Dag 2 - Min första kärlek

Dag 3 - Mina föräldrar

Dag 4 - Det här åt jag i dag/Vad bjuder jag på för mat

Dag 5 - Vad är kärlek

Dag 6 - Min dag/Om det här vore min sista dag

Dag 7 - Min bästa vän

Dag 8 - Ett ögonblick som förändrade allt

Dag 9 - Min tro

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag/Mitt favoritplagg

Dag 11 - Mina syskon

Dag 12 - I min handväska

Dag 13 - Den här veckan/Vardagslyx

Dag 14 - Självportätt

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Mitt Favoritminne

Dag 18 - Min favoritfödelsedag/Ett pinsamt ögonblick

Dag 19 - Detta ångrar jag

Dag 20 - Den här månanden/Mina förebilder

Dag 21 - Mina dåliga sidor

Dag 22 - Det här upprör mig

Dag 23 - Det här får mig att må bättre/Hur muntrar jag upp mina vänner

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Dag 25 - Det här är jag bra på

Dag 26 - Mina rädslor

Dag 27 - Min favoritplats

Dag 28 - Det här saknar jag

Dag 29 - Mina ambitoner/Det här ska jag när jag blir stor

Dag 30 - Min bästa grimars

 

 

Första inlägget kommer senare idag eller under morgon dagen... Ni får klara er på detta så länge..

 

Tjingeling ding dong

 

XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Av Diddi Hernandez - 15 februari 2011 12:30

Ja då ska man skriva om sin första kärlek då....men vilken är egentligen den första kärleken? Den första personen man blev kär i? Den första personen man var tillsammans med? den första personen man hade ett riktigt seriöst förhållande med?...för m...

Ovido - Quiz & Flashcards