Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Flytta igen??

Av Diddi Hernandez - 10 maj 2010 17:20

Tjenixen på er!!


Hur står det till med er läsare?? Hur många är ni egentligen?..kan inte ni som läser lägga en kommentar så jag vet hur många ni är? Vore faktiskt kul att få veta så man vet om det är någon som ens läser bloggen..och om de ens är värt att fortsätta skriva i den..


Vet ni förresten!? Vi ska på lgenhetsvisning idag och försöker få tag i tredje parten i ett triangelbyte som vi ha 100% intresse på, på Björnsbytare.se. Var dem vi använder för ett år sedan...japp är bara ett år sedan vi flyttade sist..eller det blir det den 29.e - 30.e Maj. Då lämnade vi älskade Rissne för Fisksätra..vilket vi både ångrar och trivs med.. Nu behöver vi flytta igen pga att en 3a inte är stort nog för oss. Vår familj växte från att ha varit 2 personer och 4 djur förut till 2 personer och 5 djur..men nu är det visserligen bara 4 djur igen, men ena av dem är en vild liten sak. Sen så kommer familjen att växa snart igen med en person till :-)


Ska bli himla intressant att se lägenheten iaf, är en fyra på 5.e våningen. Så blir ju tråkigt att lämna denna på så sätt OM vi fortfarande är sugna på att flytta dit efter att vi tittat på den. Här har vi ändå bottenvåning och två uteplatser...så blir ju lite annorlunda att flytta från detta till 5e våningen då. Men samtidigt är det inget nytt för mig, min första lägenhet var på 6.e våningen visserligen hade jag jävligt stor balkong då..så den blir ju lite avgörande i detta läge..samma sak med köket, för ibland blir vi ju en hel del folk som ska ta tillsammans. Men vi får se helt enkelt hur det ser ut där borta..en fördel var att hon som har lägenheten ska flytta från en fyra till etta om jag förstod hennes intresse av andra lägenheter (varav triangelbytet) så hon lämnar kvar en hel del saker som enligt bilderna är jävligt snygga och intressanta för oss redan. Bara hoppas på att alla tre parter är intresserade av den andres lägenhet ch bytet sen går igenom =-) En stor fördel för oss är att det bara är två gårdar bort från där vi bor nu :-) Jag måste faktist avslöja att om lägeheten är så stor som den ser ut att vara på bilderna och ungefär likadant formad som våran nuvarande är så vet jag på ett ungefär hur jag skulle vilja möblera faktiskt.. =-) Men det bestämmer jag inte själv om...är ju inte bara jag som ska trivas utan två till..visserligen kommer inte ena personen än på ett tag, sen så tror jag inte att det spelar så stor roll för denna person. Inte mer än i egna rummet..


Nej nu ska jag ta och fixa med middagen så vi hinner äta innan vi ska gå och titta på lägenheten =-) Håll tummarna för oss!!! Och glöm INTE att KOMMENTERA, för är det ingen eller extremt lite med folk som läser så lägger jag nog ner denna och bara har hemsidan och den privata bloggen..


Jus ja de är INTE någon bebis som ska komma och bo hos oss, utan en vän till mig och Raul. Men vi vet inte exakt när det blir. Inte mer än att personen vill helst redan ha flyttat upp..men det dök upp lite saker som gjorde att det inte gick..

 
 
Helena

Helena

11 maj 2010 21:32

Hur blev det emd lägenheten då?? Du får höra av dig t mig om det!!! kramar

http://helenahellstrom.blogg.se

 
jessicka

jessicka

14 maj 2010 14:52

Jag läser din blogg :)
Brukar oftast inte lägga kommentarer men så du vet i alla fall att jag läser :)

http://denvitablomman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards