Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

planering av ****an och lite svar på kommentarer..

Av Diddi Hernandez - 26 maj 2010 12:35

Tjenixen på er!

 

Sen den 21.a Maj då jag skrev sist har det väl inte direkt hänt någe...inte mer än att jag torsdag - söndag var i stugan till stor del ensam.. Raul kom ner fredag kväll, senare än vi båda hade tänkt oss..men men sånt är livet ibland..allt blir inte som man tänkt sig eller planerat.. Lördagen var han på Skara sommarland med en del av familjen/släkten.. jag gjorde inte så mycket under helgen..inte fredagen iaf.. Lördagen fick jag besök av en kär gammal vän och hennes två pojkar, vi satt ute i gräset och hade det trevligt. Pratade, lekte och hade det toppen trots den heta värmen och starka solen. Avslutade dagen med att grilla lite korv innan de åkte hemåt :-) Det var toppen att träffa henne igen och jag kunde för ett par timmar glömma så mycket som bara ligger annars.

Söndagen så blev det safarin på Kolmården med Raul, sen gjorde vi inte direkt något ute i stugan innan vi åkte hem till Sthlm igen..

 

I måndags så var det jobb i cafét som gällde, var lugnt och soft där, hade dock ont i överarmen i vänsterarm pga en sträckning, så kunde inte använda armen speciellt mycket. Tisdagen var samma sak...idag så är jag hemma pga att magen är i obalans pga något jag har ätit =/ Nej nu ska jag ta och fixa lite lunch innan klockan blir för mycket..sen blir det till att städa lite lätt och planera dagens middag och ****an. Tror det kommer bli toppen och omtyckt =) Hoppas bara att det går att fixa på bästa sätt =-/ Är lite ovisst ännu med vissa saker nämligen...

 

Blir till att avsluta med lite svar på de kommentarer jag fick på förra inlägget innan jag smiter iväg..

Jessicka: Ja vi får ta och ses snart det håller jag med om! Vad sägs om nästa helg..inte den som kommer utan nästa veckas helg. Vad jag vet nu har vi inget planerat den helgen mer än att vi ska ner till stugan och vill du får du följa med..det vet du! Vi kan väl höras om det iaf? Kramar i mängder till dig vännen!

 

Camilla: Jadå jag blir bättre och bättre för varje dag, iaf så länge jag inte stressar upp mig själv så att säga. Men det försöker jag låta bli att göra! Ingen fara gumman, är själv dålig på att kommentera bloggar eller höra av mig med jämna mellanrum. Men vi vet ju var vi har varandra o det är ju huvudsaken. Förstår dig, allt vill man inte låta världen få reda på, men msåte säga att jag blir både nyfiken och lite orolig då du skriver att du haft så mycket med olika saker. Vi får ta någon dag här nu snart och ha en pratstund antingen över telefon eller msn. Var ju länge sen nu :-/ Hoppas allt är bra med dig annars och att sambolivet flyter på bra för dig/er!? Kramar i mängder även till dig vännen!


Helena: Määh du vet ju vad som händer i mitt liv annars ändå :Þ behöver du väl inte min blogg till heller ;-Þ Men vi får se hur ajg gör, som det är nu är det abra 4 läsare på den och det är lite trist...för vet inte ens vad ni 4 vill att jag ska skriva om =-/ Och det börjar bli lite rutigt o tjatigt om att abra skriva om vad som hänt senaste tiden i mitt liv och så... Men vi får se vi får se..

Jodå jag gör mitt bästa, mer kan jag inte göra. Hehe sura? Vem/Vilka då?? Du möjligtvis, de andra säger ju inget... Jodå safarin var kul..kommer bilder i bildbloggen på blogg.se (Ja den du skulle fixa åt mig, men itne gjort ännu :( =Þ ) Kram kram på dig syrran! Love ya´!

 

 

Tjingeling på er!!

 
 
Ingen bild

Helena

26 maj 2010 14:29

Men ja har ju sagt att du ska säga hur du vill ha den :p Säg det så ordnar ja! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards