Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Stackars satans gnällkärringar säger jag bara!!!

Av Diddi Hernandez - 10 april 2009 17:59

Och ni gnällkärringar som är här och läser men sen tänker gnälla hos min syster, vänner till er som vet vem hon är, vänner till er som vet vem jag är, hos Tommie eller andra personer ni kan bara HÅLLA KÄFTEN och börja VÄXA UPP och VÅGA ta snacket med MIG istället. För DETTA inlägg är MINA tankar och åsikter om er!!!


Fattar inte varför dessa hemmafruar i små jobbiga hålor ska hålla på och gnälla över saker de inte har ett skit med att göra!!

Än mer varför de INTE vågar säga saker ocht ing till den person det rör utan måste gå genom en vän sen till den vännens killes kompis för att sen be honom/henne ringa till killen till den person man inte vågar säga något till. LÖJLIGT VÄRRE!!!

Och de påstår sig vara vuxna, ha barn, hus, vovve, villa osv osv!! Tycker snarare att det verkar som om det är de som är de omogna små snorungarna i detta fall!!


Jag stöttar dig till max iaf syrran och tycker du gjorde helt rätt som skrev dina tankar, åsikter osv! För du skrev ALDRIG ut någon persons namn utan bara dina tankar och de rörde aldrig någon speciell person. De som gnäller och gnällt är bara avundsjuka på att du har mycket mer frihet än dem och inte alls behöver tänka på att du har barn som förstört dina chanser att bli något här i livet. Inte som dem iaf som skaffade barn i unga år och sen bara sitter och gnäller över allt möjligt. Tex; att det är så jobbigt att allt ska kretsa runt barnen, killen inte hjälper till hemma, de inte kan plugga, jobba, ut och resa eller andra saker som de kunde ha gjort under några år INNAN de skaffade barn om de bara tänkt till hur mycket som förändras då man skaffar barn!


Jag stöttar dig och håller helt och hållet med dig om det du nu trist nog tagit bort i ditt inlägg. Och det är sant att uppfostra barnen är en viktig och en av de största uppgifterna man har här i livet...MEN man MÅSTE tänka på sig själv också och se till att verkligen till 220% känna att man verkligen vill ha barn och har skaffat sig en kariärr inom yrkesvärlden, vart ute och rest (om man vill det) eller gjort andra saker som sen kan bli svårt här i livet om man har ett eller flera barn hängandes runt halsen som man måste ta hand om.


Tycker ärligt talat synd om de som skaffar barn i unga och som sen bara går hemma, gnäller över att de inte har jobb, själva mer eller mindre måste uppfostra barn(et/en), ta hand om huset/lägenheten, djuren osv osv. Tycker faktiskt väldigt synd om de som har det så, för ja de hade kunnat ha det annorlunda om de tänkte sig för den där gången då de hade sex...de hade kunnat använda skydd om det var oskyddat, göra abort då de fick reda på att de var gravida..är de emot det hade de kunnat adoptera bort barnet, det är vanligare än man tror i detta land med faktiskt.

Stackars satans gnällkärringar säger jag bara!!!


Nu säger jag INTE att alla unga föräldrar är såna gnälliga kärringar (säger kärringar för det låter bättre oavsett om det är mammor eller pappor!!). Jag känner flera unga föräldrar som ALDRIG har gnällt över att deras liv har förstörts eller förändrats negativt pga att de har fått barn. Men dessvärre finns det FLERA gnällkärringar än det finns de som ALDRIG gnällt!!


Nej nu ska jag göra mormors köttbullar och tårtbottnarna till påsktårtan. Vi hörs en annan dag!

 
 
Helena

Helena

10 april 2009 23:09

Jo precis! Man skriver bara om sitt liv o sina val. Och kom på det att de som känner igen sig i det man skriver, är arg o bitter o vet att de gjort fel...de tar åt sig! Alla andra bara stuntar i det o accepterar att alla känner olika! Och nu visa dessa personer att de är avundsjuka på snygga mig o mitt liv istället! :p Pinsamt för dem hehehe (:

http://helenahellstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards