Direktlänk till inlägg 11 april 2009

SE UPP!!!

Av Diddi Hernandez - 11 april 2009 07:32

Alla tjejer med snygga (normala, ej pundare eller alagare) killar i Nyköping, Oxelösund, Bvik (om den insesthålan kan räknas), Katrineholm och ja alla andra städer runt omkring får nu se upp. För nu är snygga fräcka fröken Helena singel och även om hon inte tänker ut och jaga en kille att fånga så vet jag att killarna kommer titta efter henne!!

ni brudar med killar håll hårt i dem, men GE FAN i att tvinga dem att stanna kvar!! För de kommer vilja ha henne kan jag lova. Snyggare brutta i Nyköping...fel fel fel i Sörmland är det ju, finns fan inte...jag har ju flyttat ;-Þ Haha snacka om självförtroende där! :-Þ Nej skämtosido, men sant är det iaf..lillsyrran är singel och alla upptagna killar som har gnällkärringar till fruntimmer lär nu vända sig om inte bara en gång, inte heller två gånger utan MINST tre gånger efter henne på stan. För nu är hon ute i det fria igen och tänker inte jaga den närmaste tiden, men jag vet att alla upptagna killar med sina bitchar kommer sukta efter henne. Hon är ju snyggaste bruden i Sörmland!!


Syster yster nu får du stå ut med att jag kanske skämmer ut dig lite i min blogg, men jag skriver bara sanningen jue! De där gnällkärringarna som inte gör annat än snackar skit, spionerar åt varandra i bloggar, kommentarer, ringer runt och fixar "traditionspromenader/middagar" och allt vad de nu kallar det för (jag kallar det för gnällkärringarnas hönsgård), de lär få bekymmer nu då hon är singel och deras "trogna" sk "normala" killar kommer att önska att de vore singlar de med. Några av dem kommer säkerligen se till att de blir det för de är less på att ha en brud som större delen av Nyköping, Oxelösund, (bvik) och Katrineholm har legat med, en brud som ständigt ska snacka skit, gnälla och tjata över allt och inget. Det är ju de sjävla som satt sig i sitsen med barn, hus, vovve...ja Svenssonlivet. SKYLL ER SJÄLVA om ni är så korkade att ni skaffar, barn, villa, vovve, volvo och en karl ni lindar kring lillfingret i så unga år UTAN att tänka på att barn låser er i minst 18 fram över, ni kan inte göra vad ni vill, när ni vill som INNAN ni skaffade barn efter det.


Jag håller med lillsyrran i kommentaren hon skrev till förra inlägget som jag skrev:

"Jo precis! Man skriver bara om sitt liv o sina val. Och kom på det att de som känner igen sig i det man skriver, är arg o bitter o vet att de gjort fel...de tar åt sig! Alla andra bara struntar i det o accepterar att alla känner olika! Och nu visa dessa personer att de är avundsjuka på snygga mig o mitt liv istället! :p Pinsamt för dem hehehe (:"


Hon har så rätt så rätt, det enda de brudar, som snackar skit efter att ha tagit åt sig av ett/flera inlägg där INGA namn har blivit nämnda, gör är att bli avundsjuka och inse att hennes liv är fan så mycket bättre än deras om de ska gnälla över att de inte kan göra något pga att de har barn, hund osv osv. Är väl för fan INTE hon som ska få skit för att Ni INTE tänkte till innan ni tröck ut ungen. Ni hade tre val redan från början:


1. Använda skydd så ni INTE blev gravida.

2. Göra ABORT.

3. Adoptera bort barnet.


Sen tillkommer ett fjärde alternativ också om man inte vill göra något av ovanstående tre alternativ:


4. ACCEPTERA läget UTAn att gnälla över att barnet förstört ens liv, kariärr osv osv.


Jag säger SKYLL ER SJÄLVA om ni skaffar familj UTAN att tänka till x antal gånger och vara 110% säker på att det är RÄTT val! Det är varken min systers, mitt, era föräldrars, era syskons eller någon annans fel mer än erat eget! Ville ni inte ha barn så hade ni kunnat säga NEJ, ville killen inte lyssna!? Tji för er!, men STÅ PÅ ER DÅ! Det är eran kropp som för alltid skulle ändras, ni som skulle stå ut med viktökning, tjock mage, illamående osv osv. Det är NI som i Första hand avgör om barnet ska födas eller inte. Även om jag anser att det är 50 - 50 på en sådan fråga, men många går emot mig och säger att det är som minst 40 - 60 till tjejens fördel. Så ja det är upp till er gnällkärringar att INSE att det är NI själva som satt er i den sits ni sitter i idag. NI och INGEN annan än NI SJÄLVA!!


Så till er GNÄLLKÄRRINGAR har jag bara en sak att säga: KNIP IGEN DEN DÄR JÄVLA STORA TRUTEN istället för att snacka skit om folk!! Är inte min systers fel att ni är avudsjuka på det liv hon har, känner igen er i det hon skriver om TROTS att INGA namn är nämnda för att det är INTE skrivet om någon specifik person UTAN rent ALLMÄNT talat ur hennes tankar och åsikter om personer som skaffar barn i UNGA åldrar. Och förstör (enligt mig) sitt liv genom att sitta och gnälla sen för att barnet är det som måste komma först hela tiden, man inte kan ut och festa, resa, umgås med vänner osv osv hur man själv vill pga att man har ett barn o tänka på. Det är just detta gnäll ni hade SLUPPIT om ni tänkt på något av de 3 (4) alternativ jag gav er tidigare i inlägget!!


Nej nu ska här ätas frukost och gottas över att jag är stolt över min lillasyster för att ha tagit sitt liv och välmående först även om det smärtar en del att dumpa den man vart tillsammans med i snudd på 3 års tid. Enligt snacket lär det sägas raka motsatsen, men jag vet hur det ligger till..har sett det förr och vet vem som kryper...


Tack och hej för mig idag!!


Dagens mening: Gnäll inte över ditt liv då du själv satt dig i sitsen!

 
 
helena

helena

11 april 2009 11:17

hehe det var ett hårt inlägg! Inte behöver du göra reklam för mig sådär hahaha! Fast är ju så att det är en del killar som snokar på min blogg för att få reda på allt också, säkert lika många som tjejer.. Men syns snart i Gammelsta! Kör försiktigt! Kramar

http://helenahellstrom.blogg.se

 
Kathy

Kathy

20 april 2009 16:22

hejhej, jag fick din kommentar på mitt inlägg. Ja jag vet att det var länge sen vi träffade och jag saknar dig också. Alltid lika kul att träffa dig. Ja som du vet så har jag inte mått så bra under den senaste tiden och skulle gärna ta en fika med dig nån dag, låter verkligen trevligt och en helg ute i stugan låter inget mer än jävligt lockande just nu! En sådan plats önskar jag att jag hade, en stuga dit jag kunde åka när jag ville.

Ja jag vet att du ville fråga och som sagt, jag orkar inte med sådana frågor just nu och jag vet precis vilka mina riktiga vänner är och jag är väldigt tacksam över att du inte ställde frågorna men visade din vänskap på annat sätt. Det värmer verkligen. Tack!

kramar, Kathy

http://musikenochskratten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards