Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Rubrik saknas

Av Diddi Hernandez - 22 april 2009 09:16

Idag så började stackarn kl 06.00 så han blev tvungen att kliva upp en timme tidigare än han brukar göra för att åka till jobbet. Han lär vara lagom trött ikväll, men då är turen att vi inte har något inbokat för ikväll iaf så han kan vila då han kommer hem.


För min del så fortsätter dagarna som vanligt; söka jobb, dona lite här hemma, promenader och det vanliga som jag gör dagligen.


Ska snart sätta fart med att söka jobb, men först ska jag lägga in en liten lista :P Jag vet det har blivit en del listor på sistone, men jag har inte vetat vad jag ska skriva om så får bli listor då. Idag ska jag räkna ut  min mentala ålder, kan bli intressant att se vad jag får för något på det.


Gör det du med och lämna en kommentar med din mentala ålder och riktiga ålder.


VAD ÄR DIN MENTALA ÅLDER?


[x] Vet hur man kokar kaffe

[x] Tvättar kläder själv

[x] Kan laga mat själv

[/] Tycker att politik är spännande

[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner

total: 3,5


[ ] Går i skolan alla veckodagar

[ ] Har en penna med mig överallt

[x] Har aldrig fått kvarsittning

[x] Har sett talkshows

[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det

[/] Dricker kaffe minst en gång i veckan

total: 3,5


[x] Vet hur man startar en diskmaskin

[x] Kan räkna till tio på ett annat språk

[x] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det

[x] Föräldrarna litar på mig

[x] Kan klippa gräset   

[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt

[x] Kommer ihåg att vattna blommorna

[ ] Pluggar när jag borde

[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner

[x] Kommer ihåg att mata djuren

total: 8


[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det

[x] Kan städa upp efter mig själv

[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light

[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver

[/] Förstår skämt första gången jag hör dom - inte alltid -.-

[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet

total: 4,5


[x] Har kommit på att vädret ändras varje timme

[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex

[/ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar - / får sitta där för det är inte alltid det måste vara så..men oftast har jag märkt i detta samhälle..

[x] Kan läsa ut en bok

total: 3,5


Min mentala ålder:  23

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards