Direktlänk till inlägg 23 april 2009

a list

Av Diddi Hernandez - 23 april 2009 19:23

Vet inte vad jag ska skriva idag så blir en lista idag med...


(x) Rökt - länge sen

(x) Snusat - länge sen

(x) Drogat - rökt på...många år sen

( ) Druckit så mycket att jag spytt

( ) Stulit en bil

(x) Hånglat med samma kön - för längesen...svårt o förklara..

(x) Sovit i samma säng med samma kön - länge sen

(x) Varit kär - är nu

(x) Haft sex senaste månaden - självklart

(x) Snattat - länge sen

(x) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex - för många gånger, jävla föräldrar och inte kunna knacka!!

( ) Blivit arresterad

(x) Gått på en blind date - haha

(x) Ljugit för en vän

(x) Skolkat

(x) Sett någon dö

(x) Varit utomlands - några gånger

( ) Flygit flygplan - aldrig i helvete att jag gör! Höjdrädd!

(x) Gått vilse

(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa - dålig period..

(x) Gråtit dig till sömns

(x) Lekt tjuv och polis

(x) Sjungit karaoke

(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra

(x) Busringt

(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan

(x) Fångat en snöflinga på tungan

(x) Dansat i regn

( ) Skrivit till Jultomten - aldrig trott på tomten

(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om

(x) Blåst såpbubblor

(x) Grillat på en strand

(x) Åkt inlines - vill göra igen

(x) Åkt skidor

(x) Åkt skridskor

( ) Åkt snowboard

( ) Kännt dig som ett reklamavbrott

(x) Genomgått en operation - 3 alt. 4 hitills och fler blir det i både knä och handled

(x) Varit förälskad i en lärare

(x) Haft sex med min lärare - vikarierande lärare iaf..

( ) Sett en del av mig själv brinna - inte vad jag minns

(x) Ätit sushi - äckligt

(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi - senast för 2 v sen

(x) Gjort en snöängel

( ) Haft ett te-party

(x) Byggt ett sandslott

(x) Hoppat i en vattenpöl

(x) Hoppat i en lövhög

(x) Somnat i skolan/på jobbet

( ) Använt ett falskt id

(x) Tittat på en solnedgång

( ) varit med i en jordbävning - inte vad jag vet iaf

(x) Rört en orm

(x) Sovit under stjärnorna

(x) Blivit kittlad

( ) Blivit kittlad så du spytt

( ) Blivit bestulen

(x) Blivit missförstådd

(x) Vunnit i en tävling

(x) Gått mot rött

( ) Blivit avstängd från skolan

(x) Varit i en bilolycka

(x) Haft kramp

(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt

(x) Hatat mitt utseende

( ) Varit vittne till ett brott

(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna

(x) Skrivit ett kärleksbrev

(x) Fått en önskan inslagen

( ) Haft sex med ett djur

( ) Smakat torrfoder för ett djur

(x) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne

(x) Kysst en spegel - när man var litet barn

(x) Sjungit i duschen

(x) Drömt att jag gift mig med någon - snart gör jag det också

(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern - som barn

(x) Suttit på ett tak

(x) Skrikit så att jag inte fått luft

(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar

(x) Stannat uppe hela natten

(x) Inte duschat på en vecka

(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) Klättrat i träd

(x) Haft en koja

( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på

(x) Brutit någon kroppsdel

(x) Fångat en fjäril

(x) Fuskat på ett prov

(x) Glömt någons namn

(x) Sovit naken

( ) Tatuerat mig - inte ännu

(x) Piercat mig på annat ställe än öronen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards