Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Hmm, namnbyte och bröllopsklänning

Av Diddi Hernandez - 2 juni 2009 10:02

Hmm, av de 18 besökare jag har haft sen jag skrev gårdagens två inlägg så verkar det inte vara att någon av dem är mina dagliga läsare...eller så läste de inte sista inlägget jag skrev igår ordentligt..


Hur som helst så ger jag er som kanske missade det igår en chans idag med.. Jag kommer göra ett namnbyte på bloggen, vilket då gör att adressen på bloggen kommer ändras så ni som vill kunna fortsätta läsa bloggen får skriva en kommentar så skickar jag adressen i sms eller över msn till er. Annars går adressen förlorad och ni kommer inte åt min blogg längre.

Anledningen till att jag byter är egentligen flera små..men mesta dels för att jag vill ha ett mer Jag namn på den...visst är love-nuttis jag, står ju för att jag älskar Raul...men nej det är dags för lite förändring. Får se vad det blir för något...det märker ni då ni får den nya adressen. Under kvällen eller tidig morgon imorgonbitti kommer bloggen bli omdöpt, så skynda er och meddela om ni vill ha nya adressen eller inte. har ni tur så blir jag kvar här på bloggagratis..annars så hoppar jag över till en annan sida där jag kan välja om jag vill låsa enskilda inlägg istället för hela bloggen.. Vi får se.. Ni som väljer att följa med lär märka vad det blir..


Annars idag så blir det till att köra på med en rejäl fart här i lägenheten, för imorgon har jag inte tid att hålla på att ställa sakerna så att de hamnar där de ska vara. Då vi tömde kartongerna ställde vi ju bara upp allt för att ställa det på plats senare, vi ville ju bara bli av med alla kartonger. Men imorgon kan jag inte göra något sådant, för då ska jag duscha, göra mig fin och ha på mig allt som jag ska ha på mig på bröllopsdagen. För ska iväg och pröva klänningen nämligen. Ska ta med kameran då också så att vi får lite bilder från provningen med. Ska bli kul och se vad det blir som är bäst med ryggen, knappar, dragkedja (vll inte ha) eller snörning. Jag hoppas egentligen på snörning för det är snyggast enligt mig, men blir det knappar så blir jag glad ändå, för det är snyggt det med.


Nej nu ska jag sätta fart, men glöm inte att kommentera om du vill ha nya adressen till bloggen av mig!!


Salu

 
 
Kathy

Kathy

2 juni 2009 15:48

Jaa verkligen, jag älskade trailern... Älskar TWILIGHT!! Är ett otroligt stort fan! Jag har alla böcker på svenska och engelska men har en kvar på svenska tyvärr ;/ har inga pengar just nu så får se hur det går för den kostar bara 200 kronor.. Sen så har jag DVDn också! ;) Jag har fått det mesta.. :) Jag hoppas ni har det bra och vad trevligt att ni har flyttat! :) Har ingen aning om vart ni bor nu :O Men ha det bra! :)

http://katheriine.blogg.se

 
Camilla

Camilla

2 juni 2009 19:18

Jag vill frtsätta följa din blogg så jag vill ha ditt nya namn. kram

http://milllis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards