Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Sista inlägget

Av Diddi Hernandez - 3 juni 2009 08:38

NY OMRÖSTNING!!! RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!


Kathy: 200 kr???? Det var dyrt för en bok på svenska, var hittade du den i det priset? Jag har hittat nästan alla de böckerna för mellan 100 och 170 kr styck på lite olika butiker...mesta dels Coop och Åhlens faktiskt. Var bara den första som låg på 189 kr fortfarande förra veckan, men de efter var billigare varenda en av dem.

Vi bor numera i Fisksätra, Saltsjöbaden i Nacka, har flyttat till en trea då vi behöver ett rum till numera. Du får komma och hälsa på någon dag, så vi får träffas och ta en fika ihop. Var länge sen jue...och jag är sugen på att baka ;-Þ Men har ingen att baka till/för just nu =-(


Camilla: Hoppas allt är bra med dig tjejen!? Tänker på dig och håller alla tummar och tår korsade för att du ska må bra! Hoppas du såg nya adressen på msn!?? Vi får ses någon helg då vi är nere i stugan, du får komma ut och hälsa på =-) Kram kram på dig tjejen!


Ja nu så är det så att detta blir sista inlägget i denna blogg, har en ny på helt ny adress dessutom och ni som ännu inte kommenterat här för att få nya adressen får väl försöka nå mig på msn för att få den. För jag kommer inte lägga ut den nya bloggadressen här, då jag har vissa personer som läser denna som inte ska få läsa den nya.


Tjingeling på er!

Tack till alla trogna läsare iaf!

 
 
Merlins matte med BRUDARNA

Merlins matte med BRUDARNA

3 september 2009 22:17

varför svarar du inte när jag skriver?
Du tassade ju in på min sida och skrev!

kramar Merlin ala Hassel

http://merlins-funderingar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards