Direktlänk till inlägg 16 november 2009

En infolista...

Av Diddi Hernandez - 16 november 2009 13:13

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år (ska fylla 32)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Raul
3. Hur lång är du?  ca. 165 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Day after tomorrow som gick på TV3 (om jag minns rätt) häromdagen
5. Vem ringde du senast? Helena (lillasyrran)
6. Vem ringde dig senast? Raul
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Skrev till Helena och jag skrev: Om han ska formatera datorn så försvinner precis allt i dagorn, så då behöver du windows xp skiva o kod, virusprogram, winrar, bitlord, java, office, vlc, adobe reader, msn m.m Trojansk häst tycker jag att det inte borde vara då Raul satte virusprogrammet på att kolla dagligen o uppdatera flera gånger om dagen..men kanske är något virus som tagit sig in ändå.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Beror på vad det gäller
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta
10. När såg du senast din mamma?  Söndagen den 8.e November
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? Vilken av gångerna?? Jag vaknade första gången 6.54 men klev upp 11.04
13.Vilken är din favoritjulsång? Stilla natt..tror jag
14. Vilken är din favorit plats? Beror på humöret, vem jag är med, om jag är ensam o.s.v Men området stugan ligger i..
15. Vilken plats föredrar du minst? Beror på samma saker som favoritplatsen..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen någon stans här i Sverige eller utomlands..
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget vad jag minns
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett spel på Wii som jag och Raul körde igår kväll/natt
19. Hur stor är din säng? 160 bred
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två...två bärbara dessutom
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helt näck
22. Hur många kuddar har du i sängen? Totalt är det 8 kuddar i sängen då den är obäddad..11 då den är bäddad..men jag sover med 4 av dem..3 normalstora och en liten som är ca 15x20 cm..
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Vilka städer har du bott i? Nyköping och Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? Beror på vädret och årstiden..
26. Är du social? Ibland så.. har alltid varit en ensamvarg och kommer alltid att vara det
27. Vilken är din favoritglass? En motfråga blev svaret...pinne, strut eller burk?? Tiptop på strut, nogger, lakritspuck på pinne och på burk så vet jag inte...
28. Vilken är din favoritefterrätt? Beror på årstiden m.m
29. Tycker du om kinamat? Beror på vad du räknar till kinamat...
30. Tycker du om kaffe?  Latte, mocca o de ja...eller iskaffe
31. Vad dricker du till frukost? Olika...beror också på om jag äter frukost...
32. Sover du på någon särskild sida? Rullar runt i sängen..
33. Kan du spela poker? Ja, men tycker det är ett tråkigt spel
34. Tycker du om att Mysa/Kela? Vid rätta tillfället...
35. Är du beroendemänniska? Nej det tror jag inte..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, teckenspråk (räknas som eget språk), lite Danska och Spanska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet om
40. Föredrar du havet eller en pool? Sjö eller havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst..är en bra fråga..mest blir mat
42. Äger du dyrbara smycken?  Min vigselring
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Inget...måste jag välja är det väl alla CSI variant, House och Navy CIS
45. Vem är den roligaste människan du känner? Beror på vilken typ av humor det gäller..
46. Sover du med gosedjur? Japp..finns alltid någon nalle i sängen
47. Vad har du för ringsignal? Dive heter den..någon Samsungsignal
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja flera stycken
49. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag
50. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
51. Vilken var den senaste boken du läste? Tretton månar
52. Läser du dagstidningen? Bara på internet
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre
54. Dansar du i bilen? Nej det gör jag inte
55. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ eller Radio 107.5
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Saker jag msåte handla till dagen middag
57. När var du i kyrkan senast? 18/7 i år då jag gifte mig
58. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Birgitta - SO-läraren vi hade
59. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 veckor tror jag det är
60. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Raul

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards