Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Ny omröstning...julen...jobb

Av Diddi Hernandez - 16 december 2009 16:29

Ny omröstning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ska bli intressant att se vad det är för personer som läser min blogg faktiskt.. Tror iofs att de flesta är hetrosexuella eller bisexuella. Men könet är svårt att säga..möjligtvis att det är rätt så jämnt där..

 

Just ja bloggen på bloggsida.se är också uppdaterad nu..

 

Ni läsare måste hjälpa mig lite, jag har fått idetorka på vad jag kan köpa till min svåger och till en kompis. Det står helt still i skallen på mig, försöker tänka ut något utifrån deras intressen men kommer inte på något där. Inte heller då jag tänker på vad de gör om dagarna, behöver eller något annat som kan passa just dem. Någon som har förslag?? Min svåger är 25, gillar bilar, spela och ja såna saker.. Min kompis är 27 och gillar nog det mesta..just nu då jag ska skriva om henne så kommer jag inte på något speciellt som hon verkligen gillar. Om det är någon av er som har förslag på vad jag kan köpa till någon av dem så skriv det i en kommentar är ni snälla!

 

Har jag berättat för er att jag var på intervju igår (tisdag 15/12)?? Var på intervju uppe i Folkets hus här i Fisksätra och det gick riktigt bra, jag börjar på måndag kl 9.00 och jobbar till 16.00 Ska göra min praktik där ett tag framöver, så får vi se sen om det kan bli ett jobb av det eller inte. Om inte så har jag iaf fått en erfarenhet jag kan ha nytta av då jag söker andra jobb inom caféer eller konditorier..möjligtvis inom restauranger också. För vi kommer baka, laga mat och sälja det till alla de som är på Folkets hus om dagarna. Ska bli riktigt kul faktiskt. Så ja har du vägarna förbi Fisksätra, kom in på en fika och säg hej! Känns vekrligen toppen detta, för nu får jag användning av mitt intresse för både matlagning och bakning. Och ja vem vet det kanske blir ett jobb till sist och inte bara praktik. Men toppen är det iaf!! Är så glad så över detta!!

 

Annars händer inte så mycket runt mig just nu, jagar efter idéer på de sista julklapparna, bakar pepparkakor, lussebullar, planerar firandet av mig på söndag och ja lite såna saker. Jag planerar julafton också iofs..men det gör nog de flesta såhär års. Blir knytis hemma hos mamma och pappa i år. Ska bli riktigt trevligt faktiskt =-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards