Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Lista på födelsedagen...

Av Diddi Hernandez - 22 december 2009 10:41

Lista!!


Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag pratade med min mamma i telefon och när min älskling kom hem
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade på FB och pratade på MSN
Det sista du sa högt: Hej till pappa då vi la på
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit idag: Julmust kl 03 - 04 någon gång
Vad var det senaste du åt: Skrattande kon, ölkorv och salta jordnötter
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, olja, värmeljus, fryspåsar och soppåsar
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Blå himmel, solsken, -11 grader ute och maaaaaaaaaaaassor av snö
Godaste glassmaken: Svårt ju..lakrits, vanilj, nougat och choklad tror jag..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Ibland ibland inte..
Drömmer du mardrömmar: Var ett tag sen nu
Favoritklädsel: Stora tröjor och mjukisar då jag går hemma :P
Favoritlåt just nu: Jag tror inte jag har någon direkt favorit...eller jo Mer jul med Adolphson och Falk i nuläget..men det är pga julen..
Vad ser du om du tittar till höger: Fönstret i datarummet med svart och röd gardin med guld änglar på, en kruka med hyasinter, en liten vit julgran och all snö ute på marken, buskarna, trädet och staketet till balkongen och huset som står mitt emot
Vad gör dig glad just nu: Just nu inget speciellt för jag är redan väldigt glad idag för det är min födelsedag idag och jag har fått massor av gratulationer redan och då har jag bara varit vaken i dryg 2,5 timme :-þ
Vad ska du göra härnäst: Gå och ge katterna mat, fixa te och sen lägga mig och titta på Disney channel tror jag
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad som bara den! 
Favoritgodis: Saltlakrits o vingummi!
Kläder just nu: Röda leggins, svarta underkläder och en vit/blå/beige tröja
Sommarplaner: Hmm vi får se..beror på vad som händer i vår..men att vara nere i sommarstugan iaf..
Hur många kuddar sover du med: 3 stora och en liten
Spelar du något instrument: Nja håller på att lära mig lite gitarr 
Morgon eller nattmänniska: Beror på hur dagen elelr natten har varit...
Vad är viktigast för dig: Familjen
Är du kittlig: OM!?
Snarkar du: Egentligen inte..men just nu går jag och drar på en envis förkylning så nu snarkar jag som bara den vissa nätter beroende på hur jag ligger :P
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Hmm finns nog ingen egentligen tror jag..men hatar småspindlar 
Längtar du mest efter just nu: Att min älskling ska komma hem från jobbet och att den här dagen ska bli toppen och morgondagen ska gå fort för sen är det julafton =-)

 
 
Helena

Helena

30 december 2009 23:37

Gott Nytt År! (: Hoppas ni får en mysig kväll.. kramar!

http://helenahellstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards