Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Tre i sängen = en för mycket?

Av Diddi Hernandez - 15 februari 2010 11:08

Är tre i sängen en för mycket??

Om det är det vad är då fyra i sängen eller fler?


Jag är ju bisexuell och jag är gift..men visst en tjej kan attrahera mig otroligt mycket för det, men jag älskar ju inte Raul mindre för det!!! Och jag skulle ALDRIG göra något som gör att jag är otrogen mot Raul. Så det hela med att träffa tjejer på annat plan än vänskap är ju bortblåst i nuläget..iaf från min sida.. Vet att Raul är en sådan person som inte vill hindra någon på något sätt med något oavsett vad det är. Men NEJ jag skulle ALDRIG göra något med en tjej (eller kille) som kan ses som otrohet!!! Jag älskar Raul, jag är GIFT med Raul och vi har levt tillsammans i många år..så även om han skulle säga att det var fritt fram med tjejer skulle jag ALDRIG göra något utan att jag vet att han är 110% OKEJ med det. Eller att han är med iaf!! Och då kan man ju tänka på det som många killar (och tjejer) säger att en killes högsta dröm är ju att få vara med två tjejer samtidigt..visst för många är det säkert så men jag vet faktiskt inte riktigt hur det är för Raul. För det är inget vi direkt pratat om..visst är det säkert en fantasi som någon gång funnits i huvudet på honom så som på många andra killar. Men det jag menar är att vi har aldrig pratat om han vill att det händer på riktigt..för ja jag säger ju inte nej till det som sagt.. Tjejer är heeeeeeeelt okej för min del, skule det däremot bli tal om att ta in en kille till i sängen skulle jag DIREKT säga nej. ALDRIG att jag går med på det!!! EN kille räcker för min del, en tjej kan jag gå med på men inte en kille till!! Aldrig ska jag iofs inte säga, för jag vet att skulle Raul (vilket jag tror att han Aldrig skulle göra) säga att han vill ha med en kille till så skulle jag ju inte neka honom det, utan skulle snarare fråga varför och prata om det med honom. Nu får ni INTE tro att Raul tänder på killar, att vi ska ha trekant eller att jag träffar någon tjej vid sidan av Raul..för då tror ni helt GAAAAALET


Men då är frågan också är tre en för mycket i sängen?? Jag tycker inte att det är det, inte om man verkligen pratat igenom om det innan och båda parter i förhållandet verkligen vill göra det och är med på noterna. Så länge alla parter i förhållandet är med på alla noter och man verkligen kommer överrens om varför man tar in en till person i sexlivet (om så bara för en gång) då tycke jag att det är en hur bra grej som helst att göra egentligen. För ja alla förhållanen behöver någon gång under resans gång hottas upp lite och ja det finns ju många sätt att göra det på, men jag kan säga utifrån vad mina vänner sagt, mina egna tankar och saker jag både läst och hört i dokumentärer om just sex och upphettande av ett förhållande..så är det just att ta in en till person inom sexlivet och ha en trekant en - flera gånger som de flesta väljer att göra. Och enligt mig är det inte fel att göra det, utan snarare ett sätt att tillsammans utforksa olika saker..samma sak är det ju med att ta till piskor, handfängsel, munkavel, ögonbindel, massageolja, stearin, dildo m.fl sexleksaker m.m m.m Allt är ju egentligen saker för att utforska saker tillsammans och för att tillsammans ta reda på vad man gillar och inte gillar.


Vad tycker ni läsare? Är tre en för mycket i sängen? I dagens läge är det ju många som är bisexuella men är tillsammans med en hetrosexuell person. Är det då fel av den bisexuella att t.ex träffa en person av samma eller motsatt kön (beroende på vad för kön ens partner har) och kanske umgås och ha det lite mysigt? Sex är ju inte ett måste utan man kanske bara äter middag, kollar på film, går på bio och har det mysigt på så sätt att man kanske inte har just sex..men ändå tillfredställer sin vilja att vara med någon av samma eller motsatt kön  just för att man faktiskt tänder på det könet också. Är det då fel att göra något, vad som helst, i det läget? Självklart ska man ju vara helt ärlig i det läget också och inte gå och smussla med det eller hålla det hemligt, utan vara öppen med sin partner om det och vara ärlig om att man ska träffa honom/henne.


Jag vet att skulle det vara så att jag skulle träffa en tjej för bio, filmkväll eller bara ha det lite mysigt så skulle jag vara helt ärlig mot Raul om det. Men jag skulle samtidigt ALDRIG träffa en tjej som mer än vän UTAN att Raul är 110% medveten om det och tycker att det är 110% OKEJ att jag gör det. Skulle han tveka minsta lilla skulle jag bara träffa henne som vän eller inte alls, för jag skulle inte klara av att göra något där jag vet att Raul inte skulle vara med på noterna helt och hållet.


Nej nu kan jag inte skriva mer om detta för tappade min röda tråd i tankarna och det är dags att börja göra sig klar inför dagens ärende kl 14.00


Kommentera ärna och säg vad ni tycker!!! Är tre en för mycket i sängen? Är det fel att utforska sin bisexuallitet även om man har en partner?

 
 
Ingen bild

susanne

7 augusti 2012 14:28

Jag tycker visst man kan vara 3 i sängen bara alla är överens om det Men om du typ har en bisexuell väninna så kommer hon inte nöja sej med att titta på när du o din man har sex Så du måste låta henne ha sex med din man oxå.Annars kommer det aldrig att funka Lycka till

Diddi Hernandez

28 maj 2015 15:13

Hej Susanne!

Tack för din kommentar! Har inte varit inne på denna blogg på år och dar som du säkert märker på datumet, nu då jag äntligen skriver mitt svar..
Ja men självklart skulle jag låta henne ha sex även med min man om vi skulle ta in en till tjej i sängen. Annars är jag ju självisk och otroligt elak mot både min man och den tjej vi bjuder in.

Än har inget av detta hänt och vet faktiskt inte om det någonsin kommer att hända. Vi har faktiskt aldrig pratat mer om det sen det året då jag skrev inlägget. Inte på så vis att vi pratar om det för att leta efter någon som vi båda kan tänka oss att bjuda in. Utan har mest blivit lite löst prat allmänt om saker inom sex då man sett eller läst något.

Med vänlig hälsning Diddi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards