Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Dags att låta alla få ta del av det...

Av Diddi Hernandez - 19 februari 2010 13:23

För några timmar sedan fick jag ett sms av en kompis om att hon fick höra en sak om mig från sin lillebrorsa...han hade sen fått höra det från andra som fått höra det av andra...ja ni fattar. Det hela slutade med att när jag väl fick reda på vem det var som hade sagt det från början så försökte den personen skylla på min kompis som skickade sms't till mig. H*n försökte skylla på en mycket god vän till mig och påstå att hon var den som hade börjat med att säga att jag kan omöjligt vara bisexuell pga att jag är gift med en kille. För är man bi då skulle man ALDRIG göra det!???? Hmm, det är något som inte stämmer där!! På TVÅ sätt dessutom!!! För det första så skulle hon ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG göra en sådan sak mot mig!! För det andra så KAN man vara bisexuell OCH gift med en kille!! För är man bi då tänder man på/gillar/attraheras av både tjejer OCH killar!!! Alltså INTE bara ena könet utan BÅDA två!!


Den person som skyller ifrån sig på detta sätt har jag lärt mig Oftast är den som startar allt! När hon väl blev ställd mot väggen via ett telefonsamtal jo då kom ju sanningen fram och jag fick även höra att hon tycke, som många andra, att det är skadligt sjukt att vara bisexuell, homosexuell eller transsexuell. MEN HALLÅ!!!!! Man är inte sjuk eller skadar någon för det!!!! Man kan inte rå för sina egna känslor!! Och att vara -, homo- eller transsexuell är lika NORMALT som att vara straight!!!


Många vet redan om att jag är bisexuell, men samtidigt så har jag inte sagt det till alla. Så nu är det dags att korten läggs på bordet och alla får reda på det!! Eller iaf de som läser bloggen och min status på facebook..


JAAAAAAAAAAAA!!!!! Jag ÄR bisexuell och tänder på tjejer OCH killar! Jag har slickat f***a, fått min slickad av en tjej, haft tjejsex och undrar ni om jag gjort något mer som jag inte har skrivit här då får ni fan i mej kommentera och fråga mig!!!

Jag älska Raul lika mycket nu som bisexuell som jag säkert skulle ha gjort om ja var straight..nej faktiskt inte, jag älskar honom meeeer nu än jag skulle ha gjort då. För tack vare att han var så förstående och ett sådant stöd till mig så vågade jag berätta för mina föräldrar och syskon om det..även om jag är osäker på om mina tre äldsta vet om sanningen.. Vem vet de kanske får veta det nu via FB eller bloggen..


Att gå ut med att jag är bisexuell vet jag kommer få vissa konsekvenser, men samtidigt jag skiter fullständigt i det. För jag VET att min FAMILJ, MAKE och flera av mina VÄNNER stöttar mig och SKITER i att jag är bi. För jag är samma tjej för det, enda skillnaden är att jag kan sitta med killarna och snacka om bröst, hur snygg en tjej som passerar är och så vidare utan att det blir konstigt mellan oss.


Ja då var det ute helt och hållet nu då...nästa steg för att få ut det är väl att ta tidningarna eller radion..men det tänker jag då inte göra..



Den person som började med att köra med att jag omöjligt kan vara bi bara för att jag är gift med Raul ska bara ta och lära sig två saker tycker jag!! TA REDA PÅ FAKTA och HÅLLA SIG BORTA FRÅN MITT LIV I FORTSÄTTNINGEN!!

För er som undrar hur det funkar mellan mig och Raul pga at tjag är bi så kan jag tala om att det funkar skitbra och har ALDRIG varit några problem mellan oss pga att jag är bisexuell. Han fick dessutom reda på det Innan vi blev tillsammans, så han visste mycket väl om det. Men bara för att jag är det betyder det INTE att jag tänker vara otrogen mot honom!!!! Jag älskar Raul av hela mitt hjärta och kommer ALDRIG såra honom på ett så idiotiskt sätt som att vara otrogen!!

Vet dessutom själv hur ont det gör då ens partner är otrogen mot en, oc det vill jag att Raul ALDRIG ska behöva få vara med om!!!


Nej nu tänker jag inte skriva mera om detta, för jag har andra saker för mig. Vile bara få ut att JAG ÄR BISEXUELL OCH TÄNDER PÅ TJEJER!!!!


Puss på er tjejer!!! Ni är en fröjd att se på somrarna då det är mindre kläder på er ;-)

Puss på er killar som faktiskt accepterar att er partner är bisexuell! Ni är guld värda!! Lika så är ni vänner som faktiskt skiter i vilket och ändå tar mig för den jag är och inte min läggning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards