Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Positivt =-)

Av Diddi Hernandez - 24 april 2010 07:25

Bloggen strulade igår kväll för mig, så jag fick inte iväg det inlägg jag hade skrivit utan det hamnade i utkastet...men här kommer det iaf:

 

Det blev ett positivt resultat av det hela =D =D =D =D =D Fy fan vad lycklig jag är nu!!

Hoppas bara att resten går lika bra det!!! I så fall blir sommaren heeelt annorlunda än tidigare somrar ;-Þ

 

Nej nu ska jag försöka sova.. Godnatt och sov gott folket!!

 

 

Bästa av allt är att denna helg får jag dessutom spendera tillsammans med min underbara mamma och lillasyster här i Stockholm =-) Vi ska gå på stan och ha det riktigt trevligt...får dessutom en heeeeeeeelt egen chafför och någon som betalar för oss =D Riktigt niiiiiiiiiiiiiiiiice säger jag!!! Nej nu måste jag sova, så jag kan ta mig upp senast kl 08.00 imorgon för att duscha, äta frukost, ta en promenad och städa lite innan det är dags att åka och hämta mamma och Helena.

Men jag måste bara få säga att livet har nog fan ALDRIG varit så här underbart som det är nu, förutom vid ETT tillfälle..!!

 
 
Maja

Maja

24 april 2010 12:54

Positivt resultat på/av vad?? :o) Vad har jag missat?
(*nyfiken i en strut*)

Kramar

http://www.metrobloggen.se/talisqualis

 
aja

aja

24 april 2010 21:19

Hejsan tjejen

kul att du läser min blogg. jag koolar in här med då och då kram

http://www.gumzan.bloggagratis.se

 
jessicka

jessicka

25 april 2010 23:15

Hej gumman, förlåt jag har totalt glömt bort o säga till dig att jag började skriva blogg igen.. så mkt som går i mitt huvud ibland alltså så jag glömmer totalt bort att säga vissa saker eller göra som jag har lovat, så men kul att du läser min blogg igen ;D så kan jag läsa din också, alltid lika kul :D
Hoppas det var trevligt med din mamma o syster :D
vi hörs senare om vilken dag vi ska ses.
Puss o kram

http://denvitablomman.blogg.se

 
Helena

Helena

26 april 2010 21:42

Ja det var en toppenhelg! Tack så jättemkt igen :) Kramar o krya på dig

http://helenahellstrom.blogg.se

 
Helena

Helena

27 april 2010 16:07

Tack så mkt för den fina kommentaren!

http://helenahellstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards