Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Hej dagboken..

Av Diddi Hernandez - 1 mars 2010 10:48

Hej på er!


Jag har inte skrivit på några dagar nu pga att jag inte vetat vad jag ska skriva.. Vet iofs inte direkt vad jag ska skriva idag heller.. Var tänkt att jag skulle vara på praktiken idag och jag gick dit som vanligt, men vi blev hemskickade pga att det var rasrisk av entren sa de när de kom för att göra kontroll av entren och taket med tanke på all snö. Så ja vi blev hemskickade och nu är jag här framför notebook'n och tittar på Våra bästa årför det går inget annat bra på TV just nu. Får se om jag kanske kan lyckas att sätta mig och rita lite på tatueringen jag fick som beställning hör för ett tag sedan.

Hmm nu blir jag lite fundersam här, det blev nyss reklam och de körde helt plötsligt ett avsnitt från TV-Shop om någon träningsmaskin...som faktiskt verkade vara rätt bra ändå, även om det är något från TV-Shop. Kan faktiskt t.o.m tänka mig att testa den om jag får chansen...så ja vi får se framöver.. Tänker inte betala för den iaf..ine som det känns i dagsläget eller utan att rådfråga med Raul eller kolla över andra träningsmöjligheter..


Får se vad som sägs idag då jag är hos läkaren, det är dags för första kontrollen idag. Jag vägde mig här på morgonen då jag gick upp och hade d sen jag sist var hos distriktsköterskan gått ner 1.1 kg. Det är inte mycket, men det är något iaf =-) Hade hoppats på lite mer, men jag har precis börjat och hade oturen att bli sjuk så kunde inte ut och röra på mig som vanligt eller äta som det var tänkt att jag skulle göra. Men jag hoppas iaf på positiva kommentarer idag och bra svar på mina frågor, ska bli skönt att ha Raul med som stöd och hjälp att få svar på alla frågor. För jag har en förmåga att glömma bort många frågor när jag väl är på plats..konstigt nog är det så för mig och har alltid varit och även oavsett om det bara är en fråga jag har eller ett tiotal frågor jag har som jag vill ställa. Men men så är det nog för de flesta att en eller flera frågor försvinner när man väl är på plats och får chans att ställa dem.


Oj nu är klockan mycket så nu är det dags att göra lite lunch tror jag. Dock vet jag inte vad jag ska äta till lunch idag =-/ Får se om det kanske inte blir en paj eller en sallad kanske. Men först väntar jag nog på att det blir reklam i Sjunde himlen...japp det börjar nu kl 11.50 på femman. När jag började skriva detta blogginlägg hade Våra bästa år hållit på i kanske 5 - 15 minuter så klockan var mellan 10.35 och 10.45 kanske.. Dagens avsnitt av Sjunde himlen har ajg sett föut, men det är ett bra avsnitt faktiskt.. Nej nu blev det reklam så nu är det dags att slänga ihop en snabb och lätt lunch. Snart tillbaka!!


Sådär nu är jag tillbaka med min lunch..blev en ost och skinpaj, morötter och kiwi samt vatten som dryck självklart. Nej nu blir det till att äta och sen ska jag sätta lite fart här hemma. VI hörs senare ikväll eller en annan dag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diddi Hernandez - 17 juli 2012 10:28

Nu när jag har tagit ner appen för denna blogg, så tänkte jag utnyttja denna blogg till lite smått och gott..vad exakt jag kommer skriva om i denna blogg får vi se.. Men tänkte börja med den berömda 30 dagarslistan, så här har ni den att kika på vad ...

Av Diddi Hernandez - 31 mars 2011 13:10


Jag har införskaffat mig en ny blogg....denna blogg kommer att vara kvar och jag kommer KANSKE att fortsätta skriva i den då och då...men just nu tar jag en paus från denna blogg och sida och bara låter den vara... Men för er som vill följa mig i d...

Av Diddi Hernandez - 23 mars 2011 11:35

  Gillar du precis som jag att testa nya prylar och har en facebooksida? Sök då efter Smartson Testpilot på Facebook och klicka gilla på deras sida. Se sedan till att du får nyhetsbrev från dem direkt till din mail med olika produkter som de söker ...

Av Diddi Hernandez - 17 februari 2011 11:00

Minns ärligt talat inte vad jag åt den 17/2...men idag 4/3 så har jag hittills bara ätit 2 mackor med skinka och chiliost på och druckit ett stort glas oboy till frukost. Men ska snart ta mig en clementin och banan till mellanmål..skriver ju in inläg...

Av Diddi Hernandez - 16 februari 2011 09:30

Ja då ska jag beskriva mina föräldrar i detta inlägg då...började ju lite smått göra det i inlägget för Dag 1 - ämne: presentera sig själv. Gör nog helt enkelt så att jag kopierar den delen och lägger in den i detta inlägg och bygger på därifrån....

Ovido - Quiz & Flashcards